Zasiłek dla opiekuna
Zasiłek dla opiekuna przyznany jest na zasadach obowiązujących do przyznania świadczenia pielęgnacyjnego, tj. rezygnacja lub niepodejmowanie zatrudnienia, osoba wymagająca opieki musi legitymować się orzeczeniem […]
Rozstrzygnięcie ofertowania na usługi szkoleniowe w ramach projektu “InteGRACJA – atrakcyjny powrót na rynek pracy”
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Poddębicach informuje o wynikach postępowania ofertowego na warsztaty interpersonalne, szkolenia zawodowe i kurs prawa jazdy kat “B” Protokoły do […]
Informacja o składaniu wniosków o przyznanie Karty Dużej Rodziny
Informujemy, iż wniosek o przyznanie Karty Dużej Rodzinny można pobrać w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Poddębicach w pokoju Nr 3. Informacje […]
Zmiany dot. zapytań ofertowych z dnia 06.06.2014r. w ramach projektu „IntaGRACJA – atrakcyjny powrót na rynek pracy”, dotyczącego przeprowadzenia warsztatów interpersonalnych, szkoleń zawodowych oraz kursu prawa jazdy kat.B
Poddębice, dn.18.06.2014r. W nawiązaniu do zapytań ofertowych z dnia 06.06.2014r. w ramach projektu „IntaGRACJA – atrakcyjny powrót na rynek pracy”, dotyczącego przeprowadzenia warsztatów interpersonalnych, […]
Oferta na przeprowadzenie warsztatów interpersonalnych i szkoleń zawodowych
Poddębice, dn. 06.06.2014r. OFERTA NA PRZPROWADZENIE WARSZTATÓW INTERPERSONALNYCH I SZKOLEŃ ZAWODOWYCH Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Poddębicach w ramach […]
Oferta na prawo jazdy
Poddębice, dn. 06.06.2014r. OFERTA NA PRAWO JAZDY Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Poddębicach w ramach realizacji projektu „InteGRACJA – atrakcyjny powrót na […]
Oferta na prawo jazdy
Poddębice, dn. 06.06.2014r. OFERTA NA PRAWO JAZDY Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Poddębicach w ramach realizacji projektu „InteGRACJA – atrakcyjny powrót […]
ZAWIADOMIENIE O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA WNIOSKU O PRZYZNANIE ZASIŁKU DLA OPIEKUNÓW
Na podstawie zarządzenia Nr 553/2014 Burmistrza Poddębic z dnia 16 maja 2014 roku w sprawie upoważnienia Kierownika Miejsko – Gminnego Ośrodka […]